ceturtdiena, 2010. gada 18. novembris

it kā vienas un tās pašas debesis gan šeit gan Latvijā, bet nu tāda brīvības sajūta. un miers zem šīm.
pieļauju, ka 1dien, atgriežoties ik dienā, es par to vairs tik mierīgi neizteikšos, jo darbu būs pāri pārēm, bet tādēļ jau esmu šeit - atpūtīšos un iztērēšu nopelnītos karmas punktus, tālāk domāšu par jaunu uzkrāšanu.

bet ko es gribēju teikt - Elīzas turku draugi - puisis Elvin un viņa draudzene ar vārdu apmēram Sighit or smth, atnesa nu tāāādus saldumus! pilnīgs ārprāts. tādas kā vafeļu bumbas, bet mīkstas, aplietas ar šokolādi un iegremdētas tādā kā pudiņu pildījumā. bet pats labākais, ka lielā traukā un izskatās briesmīgi kārdinošas. nosaukums Profiterol. kaut es varētu tādu aizvest pamēģināt mājām=mājām. tā kā tas nav iespējams, tad es nofočēju un varēšu tikai kārdināt mājiniekus.

biju domājusi vairs nerakstīt šovakar, bet tas šokolādes brīnums bija šī ieraksta vērts, pie tam es uz balkona nedaudz nosalu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru